Fruit of the Loom v preklade znamená “plody z tkáčstva”. A tkáčske schopnosti tejto značky sú naozaj skvostom.
Značka si na vlastných plantážach v Maroku pestuje najkvalitnejšiu bavlnu. Sama ju spracováva a tká z nej materiál vytvorený špeciálne pre reklamné oblečenie. Oveľa lepšie drží potlač, nežmolkuje sa, veľmi ľahko sa perie a má dlhšiu životnosť. Vďaka tomu si značka získala dôveru a obdiv miliónov spokojných zákazníkov po celom svete.
Denne vyrobí 2,2 milónov kusov oblečenia. Vo svojich skladoch má k okamžitej distribúcii až 50 miliónov kusov oblečenia. Aj preto patrí k nauznávanejším značkám na svete. Hoci bola značka Fruit of the Loom založená v USA, pred 30-timi rokmi vstúpila na európsky trh a dnes je tu lídrom v oblasti pracovného a voľnočasového oblečenia s potlačou.