Používame cookies

Potrebujeme ich pre základnú funkčnosť našej stránky, ale používame aj cookies pre personalizáciu reklamy, sociálne siete a pre analýzu návštevnosti. Kliknutím na tlačidlo súhlasím nám dávate súhlas s ich použitím naprieč stránkou. Viac informácií.
Spravovať povolenia
Používame cookies

Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.

Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.

Zrušiť

Všeobecné obchodné podmienky

pre predaj tovaru a služieb reklamnej spoločnosti Reklamné Predmety, s.r.o., Žilina

Definícia pojmov

Pokiaľ nie je z kontextu zrejmé niečo iné majú v týchto Všeobecných obchodných podmienkach a ich prílohách nasledovné výrazy tento význam:

Dodávateľ - znamená spoločnosť Reklamné Predmety, s.r.o.. so sídlom Sokolská 287/31, 01324 Strečno, IČO: 46744894

Odberateľ - znamená fyzickú alebo právnickú osobu, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu so spoločnosťou Lajka.sk, s.r.o. a to predovšetkým vystavením objednávky v ústnej alebo písomnej forme, podpisom kúpnej zmluvy, zmluvy o dielo alebo inej formy písomnej zmluvy

Produkt - znamená všetok tovar, ktorý dodávateľ predáva vrátane:

  1. potlače - označovania produktu všetkými možnými spôsobmi podľa priania zákazníka rôznymi metódami a technológiami ako UV tlač, sieťotlač, vyšívanie, nažehľovanie fólií, gravírovanie, tampoprint, výpal na sklo atď.

  2. služieb - všetkých grafických, výrobných, baliacich a servisných prác a poskytovanie dopravy dodávateľom alebo iným dopravcom alebo iba samotné služby (grafické návrhy, potlač, vyšívanie, atď.)

ObZ - znamená zákon č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník ) v platnom znení

VOP - znamená Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti Reklamné Predmety, s.r.o.

Vzorka produktu - znamená produkt nachádzajúci sa vo vzorkovnici dodávateľa poskytovaný odberateľovi na zapožičanie na dobu určitú podľa bodu 11.4 až 11.6  

Eshop - je špecializovaná web stránka, ktorá ponúka rozšírené funkcie a možnosť nákupu, či predaja tovarov a služieb prostredníctvom internetu, ktorej prevádzkovateľ je Reklamné Predmety, s.r.o.

Doručenie písomnosti - znamená, že písomnosť sa považuje za doručenú dňom nasledujúcim po jej odoslaní poštou alebo mailom.

Cena produktu – je výsledná cena, ktorú je odberateľ povinný uhradiť dodávateľovi za objednaný a dodaný produkt. Cena pozostáva z ceny základného produktu uvedeného v platnom katalógu alebo v čase objednávania produktov cez e-shop a ceny za služby, či potlač, ak sú neoddeliteľnou súčasťou vyhotovenia a dodania produktu.

Základný produkt – produkt bez potlače, či iných doplnkových úprav.


  1. ÚVODNÉ USTANOVENIA

    1. Pokiaľ neboli dohodnuté podmienky iné, upravujú tieto všeobecné dodacie podmienky vydané v súlade s ustanovením obchodného zákonníka (ďalej len PODMIENKY) zmluvné vzťahy vznikajúce medzi spoločnosťou Reklamné Predmety, s.r.o., Sokolská 287/31, 01324 Strečno, IČO: 36419907 ako dodávateľom a odberateľom uvedeným a podpísaným na tlačive predávajúceho „kúpna zmluva" (ďalej len zmluva), pričom tieto PODMIENKY neplatia pre PARTNEROV, s ktorými je spísaná platná celoročná rámcová zmluva.

    2. PODMIENKY sú nedeliteľnou súčasťou zmluvy a objednávateľ potvrdzuje svoj bezvýhradný súhlas nasledovne:

      1. Podpísaním zmluvy odberateľ potvrdzuje bez výhrad svoj súhlas s týmito podmienkami.

      2. V prípade realizácie objednávok prostredníctvom e-shopu odberateľ potvrdzuje bez výhrad svoj súhlas potvrdeným a odoslaním príslušnej ikony, ktorá je súčasťou objednávacieho postupu

  2. PREDMET PLNENIA

    1. Predmetom plnenia je dodávka reklamných predmetov bez potlače, alebo s potlačou (ďalej len „produkt"), záväzne objednaných odberateľom v kúpnej zmluve vrátanie všetkých jej príloh.

  3. KÚPNA CENA TOVARU

    1. Cena uvedená pri každom produkte v platných katalógoch (ďalej len katalóg) nezahŕňa DPH a pokiaľ nie je písomne dohodnutá iná cena, alebo pokiaľ nie je v priebehu roka upravená zvlášť vydaným cenníkom, predstavuje platnú kúpnu cenu tovaru pre spísanie kúpnej zmluvy v daný deň.

    2. Cena produktu uvedená v katalógoch a v e-shope je cena základného produktu a foto-ilustrácie s potlačou, či s inou doplnkovou úpravou, slúžia len na ilustráciu možných prevedení a variantov daného produktu.

    3. Cena produktu nezahŕňa náklady na dopravu tovaru ku kupujúcemu, poistenie, ak je nutné s ohľadom na druh zasielaného tovaru.

    4. Cena produktu nezahŕňa náklady za služby a potlač.

    5. Cena produktu nezahŕňa nutné náklady na balenie tovaru, ktoré budú vo výške 1 % z ceny produktu (minimálne však 2,- €) účtované na faktúre zvlášť.

    6. Cena produktu napájaného batériami nezahŕňa cenu batérií (pokiaľ v katalógu nie je uvedené inak) a je nutné ich objednať zvlášť.

    7. K cene tovaru sa pripočítava prirážka 20% pokiaľ nie je splnený min. finančný limit zákazky podľa čl. 9.1.

    8. Predávajúci poskytuje, v rámci jednotlivých objednávok - kúpnych zmlúv, tieto zľavy:

      1. množstevný rabat z ceny tovaru bez DPH:
        0 % pri zákazke do 1.660,- €
        2 % pri zákazke nad 1.660,- €
        4 % pri zákazke nad 3.320,- €
        6 % pri zákazke nad 6.640,- €
        indiv. pri zákazke nad 16.600,- €

      2. 2 % z ceny tovaru a potlače pri platbe vopred
        Dodávateľ si vyhradzuje právo na zmeny cien a obsahu cenníka.
        Dodávateľ má výhradné právo dohodnúť si s odberateľom osobitné cenové a platobné podmienky pri konkrétnej objednávke bez ohľadu na úpravu vzájomných vzťahov vo VOP a iných zmluvách s ohľadom na množstvo predávaného tovaru,

  4. KÚPNA CENA SLUŽIEB (POTLAČE)

    1. Cena potlače sa pripočítava ku cene uvedenej v katalógu.

    2. Cena prípravy tlače je 17€ za farbu a umiestnenie.

    3. Cena grafických podkladov pre prípravu tlače :

      1. pokiaľ odberateľ žiada potlač objednaných predmetov, zaväzuje sa dodať grafické podklady.

      2. pod grafickými podkladom, za ktoré nebude účtovaná grafická príprava, sa rozumie vektorovo spracovaný motív vo formáte cdr (CorelDraw), ai (Adobe Illustrator), eps (Encapsulated Postscript) s rozkrivkovaným použitým písmom a presnou špecifikáciou farieb vo farebnej palete PANTONE Solit Coated, resp. CMYKu.

      3. grafické podklady dodané v inom formáte alebo akýmkoľvek iným spôsobom sú považované len za predlohu na spracovanie grafiky, kde bude grafická príprava účtovaná.

  5. DODACIA LEHOTA

    1. Podľa stavu skladových zásob je dodacia lehota:

      1. 2 dni - 5 týždňov pre zákazky bez tlače

      2. 5 dní - 5 týždňov pre zákazky s tlačou

    2. Pri zákazke s tlačou začína dodacia lehota plynúť dňom prevzatia úplných podkladov pre tlač.

    3. Pri požiadavke na odsúhlasenie predlohy pre tlač začína dodacia lehota plynúť dňom odsúhlasenia predlohy. Dodávateľ je povinný dodať odberateľovi predlohu na schválenie najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa spísania zmluvy a obdržania kompletných podkladov pre tlač.

    4. Pri dohodnutej zálohovej platbe začína dodacia lehota plynúť dňom pripísania úhrady zálohovej čiastky v dohodnutej výške na účet predávajúceho.

    5. Odberateľ môže s predávajúcim dohodnúť expresnú dodaciu lehotu. V tomto prípade potom odberateľ uhradí expresnú prirážku vo výške vzniknutých nákladov.

    6. Vzhľadom na charakter produktov si dodávateľ vyhradzuje právo na zmenu lehoty dodávky produktu, prípadne zrušenia dodávky produktov z dôvodu vypredania zásob, pričom odberateľovi nevzniká nárok na zrušenie ostatných záväzne objednaných produktov.

    7. Odberateľ berie záväzné na vedomie, že pri plnení záväzkov dodávateľa nie sú uvádzané termíny dodávok záväzné. Bez ohľadu na vyššie uvedené, dodávateľ vyvinie maximálne úsilie pre dodržanie uvádzaných termínov.

  6. DODACIE PODMIENKY

    1. Kupujúci po dohode vyznačí zreteľne v zmluve niektorú z variant spôsobu dodania tovaru:

      1. osobné prevzatie na prevádzke v Žiline

      2. kuriérska spoločnosť s dobierkou

      3. kuriérska spoločnosť bez dobierky

      4. Slovenská pošta s dobierkou

      5. Slovenská pošta bez dobierky

      6. vlastnou dopravou odberateľa

    2. Miestom a časom plnenia predmetu zmluvy je u variant:

      1. sídlo prevádzky

      2. miesto a čas odovzdania tovaru prvému nezávislému autodopravcovi, alebo pošte v sídle predávajúceho

      3. f) miesto odovzdania tovaru odberateľovi, alebo ním splnomocnenej tretej osobe

    3. Pri osobnom prevzatí produktu z prevádzky dodávateľa, odberateľ svojim podpisom na dodacom liste alebo faktúre dodávateľa potvrdí správnosť a kompletnosť dodávky.

    4. Odberateľ sa zaväzuje odobrať objednaný produkt alebo jeho časť najneskôr do 5 dní od písomnej, telefonickej, mailovej alebo faxovej výzvy dodávateľa.

    5. Pri neakceptovaní tejto výzvy má dodávateľ právo predať objednaný produkt inému subjektu, alebo zabezpečiť jeho ďalšie uskladnenie na náklady odberateľa.

    6. Cena prepravy produktov :

      1. objednávky do 50€ :

        1. osobné prevzatie na prevádzke v Žiline sa účtuje paušálne 10€

        2. prostredníctvom Slovenskej pošty, balík 1.triedy sa účtuje paušálne 12€

        3. prostredníctvom kuriérskej služby sa účtuje paušálne 15€

      2. pri objednávkach nad 50€ je preprava produktov zadarmo.

  7. OBJEDNÁVKY

    1. Objednávky sú u dodávateľa automaticky zaraďované do systému a vybavované v poradí v akom prichádzajú.

    2. Každá potvrdená objednávka je záväzná.

    3. Objednávky zaslané spoločnosti Lajka.sk, s.r.o. musia byť odoslané iba písomnou formou s využitím týchto komunikačných kanálov:

      1. e-mailom na adrese obchodného oddelenia obchod@lajka.sk alebo priamo na e-mailové adresy jednotlivých obchodníkov, s ktorými prišiel do kontaktu

      2. prostredníctvom niektorého z našich z eshopov

      3. písomnou formou na korešpondenčnú adresu

    4. Každé iné doručenie objednávky (telefonicky ale sms správou) musí byť následne doručené jedným z troch spôsobov vyššie uvedených. Dátum doručenia objednávky je považovaný za dátum začatia vybavovania objednávky

  8. PLATOBNÉ PODMIENKY

    1. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu za dodaný tovar a služby vrátane prípadného dopravného, nákladov na balenie, ako aj event. prirážok a DPH.

    2. Po vzájomnej dohode sa v kúpnej zmluve vyznačí jedna z týchto variant spôsobu úhrad:

      1. aktúra po dodaní tovaru so 7-dňovou splatnosťou

      2. v hotovosti pri odovzdaní tovaru

      3. 100 % záloha vrátane DPH predom

      4. dobierka (kuriérska služba, Slovenská pošta)

      5. x % záloha + na faktúru

      6. x % záloha + v hotovosti pri prevzatí

    3. Pokiaľ kúpna cena objednaného tovaru bez DPH neprekročí čiastku 330,- €, je možné zvoliť len varianty B, C alebo D.

    4. Pri variante D potom kúpna zmluva v počítačovom prevedení a výpočtom všetkých cien a DPH slúži súčasne ako proforma faktúra a kupujúci je povinný zálohu uhradiť v dohodnutom termíne splatnosti.

    5. Ak nebude záloha kupujúcim v dohodnutom termíne uhradená, môže predávajúci jednostranne zrušiť zľavu za platbu vopred, ktorú si odberateľ uplatnil z ceny faktúry.

    6. Pri variante A vzniká predávajúcemu právo na fakturáciu dňom prevzatia tovaru kupujúcemu, alebo prvému verejnému dopravcovi.

    7. Splatnosť faktúry je do 7 dní odo dňa dodania tovaru odberateľovi, pričom faktúra sa považuje za uhradenú dňom pripísania fakturovanej ceny na účet dodávateľa.

    8. Dodávateľ je oprávnený fakturovať aj čiastočné plnenie predmetu zmluvy a odberateľ je povinný takúto faktúru v dobe splatnosti uhradiť.

    9. Odberateľ nadobúda vlastnícke právo na zakúpený produkt až dňom zaplatenia, či pripísania na účet dodávateľa kúpnej ceny v plnej výške.

    10. Zadržanie platby, alebo krátenie platby z dôvodov protipohľadávky nie je prípustné, pokiaľ písomne nebolo dohodnuté inak.  

  9. ZMLUVNÉ POKUTY

    1. Pri nedodržaní 7-dňovej splatnosti faktúry je dodávateľ (veriteľ) oprávnený požadovať odberateľa (dlžníka) okrem zaplatenia fakturovanej ceny aj zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,3% z dlžnej čiastky za každý deň meškania s úhradou faktúry. Po presiahnutí 30 dní po splatnosti faktúry sa zmluvná pokuta účtuje vo výške 10% z dlžnej čiastky za každý ďalší deň.

  10. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

    1. Odberateľ má právo stornovať záväznú objednávku iba v prípade výrazného omeškania dodávky oproti predpokladanému termínu dodania a to iba v rozsahu meškajúcej dodávky. V každom inom prípade stornovania objednávky je dodávateľ oprávnený požadovať od odberateľa zmluvnú pokutu vo výške do 100% kúpnej ceny za produkt, ktorý bol predmetom záväznej objednávky a odberateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu do 14 dní od doručenia výzvy na úhradu.

    2. Dodávateľ môže od zmluvy odstúpiť, ak odberateľ mešká s úhradou zálohy o viac ako 10 dní po dohodnutom termíne, ďalej v prípade hrubého porušenia zmluvy, alebo v prípadoch stanovených obchodným zákonníkom.

    3. Prehlásenie o odstúpení musí byť písomné a musí v ňom byť uvedený dôvod odstúpenia. Doručením prehlásenia sa zmluva ruší.

    4. V prípade odstúpenia dodávateľa od zmluvy z dôvodu hrubého porušenia zmluvy odberateľom sa tento zaväzuje vrátiť dodávateľovi všetok odobratý a pritom neuhradený tovar a ďalej uhradiť v prospech predávajúceho storno poplatok vo výške 40% kúpnej ceny neuhradeného tovaru.

    5. Vzhľadom na charakter produktov si dodávateľ vyhradzuje právo na zmenu lehoty dodávky produktu, prípadne čiastočné plnenie, či zrušenia dodávky produktov z dôvodu nedostupnosti objednaných produktov na trhu, či v dôsledku vyššej moci, pričom odberateľovi nevzniká nárok na zrušenie ostatných záväzne objednaných produktov.

    6. Dodávateľ v takomto prípade bude odberateľa bezodkladne informovať o náhradnom predĺženom termíne plnenia, alebo o nemožnosti dodávky daného tovaru vôbec, pričom odberateľovi týmto nevzniká voči dodávateľovi žiadne právo na náhradu event. škody. Dodávateľ je povinný do 15 dní vrátiť odberateľovi cenu zaplatenú za produkt alebo preddavok, ak sa dodávateľ alebo spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení.

    7. Pri náhradnom plnení je dodávateľ povinný odberateľovi dodať tovar alebo poskytnúť službu v rovnakej kvalite a cene.

    8. Súhlas s týmto náhradným termínom plnenia potvrdí odberateľ dodávateľovi písomne a to v lehote vyznačenej na oznámení dodávateľa. Pokiaľ tak neurobí, považuje sa to za odstúpenie odberateľa od zmluvy a dodávateľ automaticky už bez ďalšej výzvy stornuje tieto nevydané položky produktu z objednávky.

    9. Odstúpenie od zmluvy nie je možné, ak bol produkt zhotovený podľa osobitných požiadaviek odberateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného odberateľa (tovar s potlačou), alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

  11. ZAPOŽIČANIE VZORIEK DODÁVATEĽOM ODBERATEĽOVI

    1. Dodávateľ môže (podľa svojich momentálnych možností) zapožičať odberateľovi vzorky produktov určené na ich predvádzanie.

    2. V prípade záujmu o zapožičanie vzoriek si odberateľ objednáva príslušné vzorky prostredníctvom objednávky vzoriek.

    3. Zapožičanie vzoriek je spoplatnené a dodávateľ je oprávnený účtovať si okrem ceny samotných vzoriek aj poplatok až do výšky 30 €. Dodávateľ na základe objednávky vystaví odberateľovi faktúru za zapožičanie vzoriek, splatnú podľa platobných podmienok odberateľa.

    4. Lehota na zapožičanie vzoriek je 14 kalendárnych dní, pokiaľ nie je v zmluve stanovené inak.

    5. Odberateľ je povinný najneskôr posledný deň výpožičnej lehoty vrátiť zapožičané vzorky nepoškodené a v pôvodnom obale. Za splnenia týchto podmienok mu dodávateľ na uhradenú faktúru za zapožičanie vzoriek vystaví dobropis.

    6. Dodávateľ má právo odmietnuť vrátenie vzoriek produktu odberateľom po uplynutí 14-dňovej lehoty na zapožičanie. V takom prípade odberateľ nadobudne vlastnícke právo ku daným vzorkám dňom doručenia odmietnutia vrátenia vzoriek odberateľom a uhradená cena a poplatok za požičanie vzoriek sa bude považovať za kúpnu cenu produktu.

  12. VRÁTENIE TOVARU

    1. Všetok tovar bez potlače zakúpený v našom e-shope je možné  bez udania dôvodu vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne, e-mailom). Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.). Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné.

    2. Zaplatenú kúpnu cenu je možné vrátiť formou :

      1. poskytnutím poukážky v plnej hodnote tovaru a s uplatnením zľavy pri ďalšom nákupe

      2. vrátením kúpnej ceny za vrátené produkty na číslo účtu odberateľa do 15 dní od doručenia zásielky s vrátenými produktmi na prevádzku Reklamné Predmety, s.r.o., Kysucká 3, Žilina 010 01.

    3. Do zásielky je nutné uviesť informáciu, o ktorý spôsob vrátenia kúpnej ceny máte záujem.

    4. Produkty je možné zaslať prostredníctvom Slovenskej pošty, kuriérskou službou, pričom odporúčame zásielku poistiť alebo osobne na prevádzke Reklamné Predmety, s.r.o.., Kysucká 3, Žilina 010 01.

    5. Zásielky zaslané na dobierku dodávateľ nepreberá.

    6. Náklady na vrátenie v plnej výške znáša odberateľ.

    7. Produkt musí byť nepoškodený, nepoužívaný a v pôvodnom obale.

    8. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď., ak bol k nemu vydaný)

    9. Nie je možné vrátiť produkt, ktorého povaha to neumožňuje, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (napr. grafické práce), produkt, ktorý bol objednaný a spracovaný na základe špecifických požiadaviek odberateľa a produkt s potlačou, či inou úpravou na základe objednávky.

  13. ZÁRUČNÉ LEHOTY A REKLAMAČNÝ PORIADOK

    1. V súlade s Občianskym zákonníkom (Zákon č. 40/1964 Z.z. v platnom znení), Lajka.sk, s.r.o. poskytuje 2-ročnú záruku na výrobné chyby na všetok predávaný tovar. Faktúra slúži tiež ako záručný list.

    2. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od kuriéra.

    3. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej zákazník nemohol používať produkt z dôvodu záručnej opravy produktu

    4. Povinnosťou odberateľa je vykonať prehliadku produktu pri prevzatí produktu a prípadné zjavné poškodenia je odberateľ tovaru povinný bezodkladne (najneskôr nasledujúci deň po prevzatí produktov) nahlásiť dodávateľovi. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal produkt už v čase jeho prevzatia (produktu). V prípade, že sa jedná o množstevnú reklamáciu, je odberateľ povinný si túto reklamáciu uplatniť okamžite, najneskôr do piatich dní od prevzatia tovaru. Neskoršie reklamácie dodávateľ nie je povinný brať do úvahy.  

    5. Pri uplatnení reklamácie je odberateľ povinný doručiť reklamovaný produkt na vlastné náklady do skladu dodávateľa čistý, mechanicky nepoškodený, nepotlačený ani inak neoznačený, v originálnom balení, kópie dodacieho listu alebo faktúry a s presným popisom závady reklamačnému pracovníkovi dodávateľa.  

    6. Vady musia byť vytknuté písomne alebo e-mailom s ich detailným spresnením reklamačnému pracovníkovi dodávateľa. Ak odberateľ nevytkne riadne a včas tieto vady, stráca nároky z týchto vád. Je vhodné priložiť fotografie.

    7. Počas záručnej doby má zákazník právo na bezodplatné odstránenie vady po predložení produktu vrátane príslušenstva a (prípadnej) dokumentácie

    8. Reklamácia pritom nemá odkladný účinok na splatnosť faktúry, ktorou je reklamovaný tovar fakturovaný.

    9. Pri neoprávnenej reklamácii je odberateľ povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.  

    10. V prípade, ak produkt nie je možné opraviť si dodávateľ vyhradzuje právo riešiť reklamovaný produkt náhradným plnením alebo vrátením kúpnej ceny.

  14. INÉ USTANOVENIA

    1. Minimálna hodnota objednaného tovaru a potlače pre prijatie zákazky je 65,- €.

    2. Ak dohodne kupujúci v zmluve potlač tovaru, je povinný dodať podklady pre tlač v mierke min. 3:1 v kontrastom čiernobielom prevedení a zreteľne v prílohe ku zmluve popísať umiestenie a farbu potlače. Ak nesplní tieto povinnosti, zbavuje predávajúceho zodpovednosti za kvalitu potlače a kupujúci nemá právo žiadať bezúplatnú opravu ani odstúpenie od zmluvy z tohto dôvodu.

    3. Okamžikom prevzatia tovaru kupujúcim, alebo jeho odovzdaním prvému verejnému dopravcovi prechádza riziko straty, zničenia, alebo poškodenia tovaru z predávajúceho na kupujúceho.

    4. Pre uplatnenie zodpovednosti za chyby sú pre zmluvné strany záväzné ustanovenia § 422 a obchodného zákonníka.

    5. Predávajúci je povinný uznané chyby odstrániť opravou, náhradným plnením, dobropisom, alebo iným dohodnutým spôsobom najneskôr do 2 mesiacov po obdržaní reklamácie. Ďalšie nároky, hlavne nároky na náhradu nepriamych a následných škôd, sú zo zodpovednosti za chyby vylúčené.

    6. Množstvové rozdiely zistené odberateľom mimo priestoru predávajúceho musia byť pre uznanie doložené svedectvom tretej nezávislej osoby.

    7. Nezaplatenie ceny za dodaný tovar v lehote 30 dní po uplynutí splatnosti sa považuje za hrubé porušenie zmluvy.

    8. Odberateľ, ktorý požiada o vygenerovanie prístupových kódov na e-shop Lajka.sk, s.r.o., dáva automaticky súhlas k zasielaniu aktuálnych obchodných ponúk na ním zadanú elektronickú adresu. V prípade, že o tieto obchodné ponuky nemá záujem, môže po prijatí ponuky označiť možnosť "Zrušenie zasielania", čím sa elektronická adresa vymaže zo zoznamu adresátov pre zasielanie obchodných ponúk.

    9. Odberateľ schválením kúpnej zmluvy vystavenej na základe objednávky tovaru a služieb dáva Dodávateľovi zároveň súhlas s vyhotovením faktúry elektronicky v zmysle ust. § 75 ods. 6 Zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

  15. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  16. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovania tým zostávajú nedotknuté.  

  17. Dodávateľ má vyhradené právo tieto podmienky zmeniť.  

  18. V prípadoch neupravených týmito PODMIENKAMI sa tento zmluvný vzťah bude riadiť obchodným zákonníkom a v prípade sporu bude rozhodovať miestne príslušný súd, v obvode ktorého sa nachádza sídlo predávajúceho.

  19. Upozornenie: výrobky uvedené v katalógoch sú určené výhradne na reklamné a propagačné účely.

  20. Odberateľ uplatnením objednávky u dodávateľa vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi.



Vytvorte si konto

Získate:
  • prehľad o stave objednávky
  • prístup k histórii objednávok

Vytvoriť konto
Formulár obsahuje chyby