je poskytovať kvalitné služby a produkty v oblasti reklamy a marketingu. Navrhujeme marketingové riešenia primerané potrebám klienta s dôrazom na čo najvyššiu efektivitu. Pri ich realizácii sa snažíme prekonať klientove očakávania a príjemne ho prekvapiť.
Čo ponúkame klientom
Poskytujeme pomoc a poradenstvo s reklamou a marketingom, zabezpečujeme výrobu a dodávku potrebných reklamných materiálov. Orientujeme sa rovnako dobre v tlačenej reklame, ako aj na internete. Všetko, čo je použiteľné ako reklama a to, čo robíme, pozrite zoznam našich produktov.
Podnikáme od 1. apríla 2003. O rok neskôr sme zmenili právnu formu na s. r. o. Od 1. júla 2004 ako Cross, s. r. o. a v roku 2005 vznikla značka LAJKA, pod ktorou pôsobíme dodnes. Služby reklamnej agentúry a grafického štúdia sme poskytovali od samého začiatku. V roku 2006 sme spustili e-shop s reklamnými predmetmi. V súčasnosti poskytujeme služby reklamnej agentúry po celom Slovensku.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.
Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.