Vyberiete si reklamné, ktoré chcete požičať. Dohodnete si podmienky. Doba zapožičania je určená na 7 dní pokiaľ sa nedohodnete inak.
Ako zábezpeku z našej strany vám vystavíme faktúru, ktorú nám uhradíte.
K cene tovaru zaúčtujeme manipulačný poplatok 10 €.
Po úhrade odošleme vzorky na vašu adresu.
Po vrátení nepoškodených vzoriek resp. ich vrátení v takom stave, v akom vám boli zapožičané, vystavíme dobropis a faktúru vám v plnej výške preplatíme naspäť.
Vyrobenie prototypu na mieru s potlačou.
Po dohode a ak je to možné, vieme vyrobiť alebo potlačiť logom klienta presne tak, ako ich dodáme.
Spracujeme kalkuláciu na žiadaný počet kusov. Tiež vypočítame cenu za vyvzorovanie produktu.
Vystavíme faktúru za výrobu vzorky a po jej úhrade začneme s výrobou.
Vyrobenú vzorku doručíme v dohodnutom termíne.
Ak vystavíte objednávku na ďalšie množstvo tovaru zhodného s vyrobenou vzorkou, najneskôr do 2 dní od dodania vzorky, časť nákladov na jej výrobu môžeme odrátať z celkovej sumy.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.
Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.