Propagovanie reštaurácie, jej služieb či budovanie dobrého mena sú rovnako dôležité, ako kvalita služieb, ich ceny a priestory pre hostí.
Prezentácia značky je dôležitým marketingovým nástrojom. Vytvoriť kvalitné logo, zvoliť si správny smer a nájsť cestu k zákazníkom je dôležité nielen pre správne fungovanie marketingu a reklamy, ale aj reštauráciu.
Samozrejme nazabúdajte na povinnú výbavu takmer každej firmy
Začína to logom, vizitkami, označením prevádzky, a tiež je vhodné pripraviť aspoň jednoduchú CHYBA: tag 'Link' so systémovým názvom 'Web stránky' sa nenašiel. Zíde sa tiež reklamný textil s vlastnou potlačou alebo tlač letákov, plagátov či cenníkov.
Neskôr sú do firmy vhodné rôzne samolepky. A tiež zopár reklamných predmetov, aby ste sa mohli poďakovať dobrému klientovi alebo ospravedlniť drobné nedorozumenie, ak sa stalo. Vyberáme univerzálne a praktické darčeky. Nimi nič nepokazíte a objednať si ich môžete v našom e-shope. Pozrite si naše:
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.
Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.