Prvé, čo väčšine bežných ľudí napadne pri tomto slovnom spojení, sú billboardy. To je však len malá časť outdoorovej prezentácie, ktorú môžete využiť na propagáciu vašej firmy. Ak začínate premýšľať o vonkajšej reklame, mali by ste brať do úvahy niekoľko faktorov. Kto je vašou cieľovou skupinou, ktorú chcete osloviť a kde sa zdržiava. Ak oslovujete športovcov, zamerajte sa, napríklad, na športoviská, rekreačné zóny a reklamu smerujte do týchto miest.
Pútavá grafika a jasné informácie
Položte si otázku, aké informácie chcete sprostredkovať. Nesnažte sa ich natlačiť na plagát všetky. Upútajte pohľad. Zaujmite ponukou. Povedzte to najdôležitejšie a odkážte na ďalší krok. Tým môže byť výzva, napríklad: “Zavolajte na číslo...", “Navštívte nás na pobočke...", “Hľadajte na internete…” a pod. Dlhé texty si nechajte do letákov a na webové stránky. Precízny výber sa oplatí. Tlač za nízku cenu je v poriadku. Lacná reklamná plocha už nie. Dajte si pozor! Plochy, ktoré nemajú dobrú viditeľnosť, len zhltnú vaše peniaze, ale neoslovia nikoho.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.
Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.