Vybrať tú najvhodnejšiu potlač si vyžaduje obšírne znalosti o jednotlivých technológiách potlače a ich možnostiach. Nevyhnutný je aj pohľad z ekonomickej stránky. Dôležité je aj to, aký motív chcete natlačiť. Či máte v pláne tlačiť plnofarebný obrázok alebo len jednoduché jednofarebné logo. Najskôr potrebujeme vedieť, čo budete chcieť potláčať. Dôležitý je pre nás materiál, tvar výrobku a tiež motív, ktorý chcete mať na predmete. Tieto základné parametre nám pomôžu vybrať technológie, ktorými je potlač možná. Napríklad vyšívať na perá je nezmysel. Na rad prichádza ekonomická stránka zákazky. Dôležitý je počet kusov. Sú techniky, pri ktorých je náročná príprava na začiatok tlače, ale náklady na potlač 1 ks sú minimálne. Opakom sú - vo väčšine prípadov - digitálne tlačiarne, pri ktorých je príprava minimálna, ale náklady na tlač sú vyššie ako v prvom prípade. Do hry vstupujú aj ďalšie faktory ako je trvácnosť, vzhľad, veľkosť tlače a pod.
Ak máte jasnú predstavu o tom, čo potrebujete tlačiť, skúste preklikať náš katalóg, v ktorom sa snažíme obsiahnuť naše portfólio komplexne alebo nám napíšte. Nižšie nájdete informácie o najčastejšie potláčaných reklamných predmetoch a v nasledujúcom odkaze podrobne rozpísané technológie tlače.
Flex a Flock sú jednoducho nažehľovacie fólie, ktorými je možné robiť potlač už od jedného kusu. Výhodou sú rôzne efekty fólií, ako sú trblietky, flitre, holografické či metalické efekty.
Oplatí sa pri viacnásobnom opakovaní potláčaného motívu. Robia sa ňou igelitové tašky, ale aj nákupné či papierové. Najčastejším tovarom je ale reklamný textil, ale aj dáždniky.
Elegantné označenie kovových, drevených alebo sklených predmetov. Možné už od jedného kusu (venovania, výročia a pod.). Nájdete ho na kovových perách, pohároch, vizitkároch a pod.
Môže ísť o razbu za tepla, ktorá robí reliéfnu potlač alebo sa k nej pridá metalická fólia, a tým sa dá motív zafarbiť dozlata, strieborna a inak, podľa farby fólie.