Výpal na keramiku je vhodný na väčšie série hrnčekov a šálok, pretože je potrebná príprava pred tlačou. Tá sa pri vyššom počte kusov rozráta a cena za potlač jedného hrnčeka nie je vysoká. Pri tejto technike nie je možné dodržiavať farebnosť podľa Pantone aj napriek tomu, že sa tlačí tzv. sieťotlačou. Používame špeciálne farby.
Ukážky výpalu na keramiku a sklo
Máte záujem o niečo podobné? Zavolajte nám alebo napíšte! Akékoľvek otázky o potlači vášho loga vám radi zodpovieme. Viac ukážok a fotografií nájdete v záložke Referencie pri každom produkte, ktorý uvádzame v zozname nižšie.
Tlač od 1 ks na keramiku robíme sublimáciou. Ale len na vybrané typy hrnčekov a šálok
Ako to funguje
Farba sa nanáša na prenosový materiál a následne na hrnček. Ide o takmer rovnaký princíp ako pri zdobení veľkonočných vajíčok pomocou obtlače.. Motív, ktorým je vo väčšine prípadov logo, sa potom v peci pri vysokej teplote spojí s glazúrou na keramike a už nie je možné ho zošúchať ani zoškriabať. Táto potlač hrnčekov je najkvalitnejšia a šálky s takouto potlačou môžu ísť do umývačky riadu aj do mikrovlnky.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.
Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.