Tvorba loga


Základom loga je jednoduchosť spojená s originalitou

Je pre nás dôležité, aby logo, ktoré navrhneme, korešpondovalo s klientovou predstavou a stotožnil sa s ním. Základom je jednoduchosť spojená s originalitou. Zachovávame čitateľnosť a nepreháňame to s efektmi. Dôležitý je nápad. Pri návrhu však myslíme aj na jeho použitie. Na technickú stránku. Preto dbáme nielen na to, že bude pekné farebné, ale aj na to, že sa bude používať v jednej farbe. Na svetlom, ale aj tmavom pozadí či zakomponované na fotografii. Vymedzíme mu priestor tak, aby vyniklo a zadefinujeme presné farby. Pripravíme ho vo viacerých formátoch tak, aby bolo použiteľné pre všetkých.

Poradím vám?

Uľahčím vám rozhodovanie a pomôžem s výberom.
Nikola Králiková
OBCHODNÉ
ODDELENIE
-
  
Po-Pia: 8:00-16:00 h.

   0948 880 898
  obchod@lajka.sk


Viete že..? Objednávku v hodnote nad
50 €
vám doručíme bezplatne po celom Slovensku!

Vytvorte si konto

Získate:
  • prehľad o stave objednávky
  • prístup k histórii objednávok

Vytvoriť konto
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru

Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Spravovať povolenia
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru

Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.

Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.

Zrušiť