Ideálne riešenie pri plnofarebnej tlači aj v menších množstvách. Na špeciálne upravené reklamné predmety vám zabezpečíme tlač fotografií v plnej kvalite. Krásne farby sú živé a výrazné. Drobnou nevýhodou je fakt, že predmety sú biele, prípadne len doplnené o inú farbu. Ide o digitálnu potlač, pri ktorej sa tlačí CMYK-om.
Ukážky digitálnych potlačí
Máte záujem o niečo podobné? Zavolajte nám alebo napíšte! Akékoľvek otázky o potlači vášho loga vám radi zodpovieme. Viac ukážok a fotografií nájdete v záložke Referencie pri každom produkte, ktorý uvádzame v zozname nižšie.
Každý darček môže mať vlastné venovanie, príp. meno
Mínusy sublimácie
V porovnaní s bežným reklamným predmetom je ponuka obmedzená na niekoľko tvarov darčekov
Ako to funguje
Základom tejto techniky je sublimačný atrament, ktorý sa z potlačeného papiera za vysokej teploty mení na plyn (sublimuje), a preniká do povrchu hrnčeka alebo iného reklamného predmetu, ktorý je určený na sublimáciu. Po znížení teploty sa póry, do ktorých prenikol plyn, uzatvoria a na darčeku ostáva obraz, fotka.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Kliknutím na tlačidlo „Súhlasím a prajem si pokračovať“ alebo akýkoľvek odkaz mimo túto lištu súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a v reklamných sieťach na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete kedykoľvek vypnúť v nastavení súkromia. Viac informácií.
Používame cookies a prispôsobujeme vám ponuky na mieru
Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.
Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.