Používame cookies

Potrebujeme ich pre základnú funkčnosť našej stránky, ale používame aj cookies pre personalizáciu reklamy, sociálne siete a pre analýzu návštevnosti. Kliknutím na tlačidlo súhlasím nám dávate súhlas s ich použitím naprieč stránkou. Viac informácií.
Spravovať povolenia
Používame cookies

Môžete si nastaviť, pre ktoré účely nám dávate súhlas s použitím cookies na našej stránke.

Reklamné súbory cookie môžeme používať na našich webových stránkach na zobrazenie obsahu a reklám, ktoré sú prispôsobené vašim záujmom. Tieto cookies môžu zhromažďovať informácie o vašich zvyklostiach pri prehliadaní našich webových stránok. Môžu byť využité aj na rozpoznanie vašej opätovnej návštevy niektorej z webových stránok, ktoré sú súčasťou našej siete. Týmto spôsobom môžeme poskytovať na našich webových stránkach obsah a reklamy, ktoré sú pre vás relevantnejšie a efektívnejšie cieliť priamu marketingovú komunikáciu, ale aj obmedziť počtu zobrazení reklamy a merať efektívnosť reklamných kampaní.

Zrušiť

Preberanie zásielok

Spísali sme pre vás pár užitočných tipov, ako postupovať pri preberaní zásielok od kuriéra

Skôr ako zásielku preberiete
Keď vám kuriér prinesie zásielku, skôr ako podpíšete jej prebratie, dôkladne skontrolujte, či:

  • zásielka nie je poškodená, popučená, prederavená, premočená alebo má iným spôsobom narušený obal,
  • krabica alebo obálka nie je otvorená,
  • obsah balíka neštrngá, nehrká alebo či jej obsah nejaví iné známky poškodenia.
Ak je zásielka v poriadku, podpíšte kuriérovi prebratie bez výhrad.
Zásielka je viditeľne poškodená
Ak ste zistili akékoľvek poškodenie zásielky odporúčame:

  • Neprebrať zásielku
    zásielka sa nám vráti a budeme riešiť jej reklamáciu.
  • Prebrať zásielku s výhradou
    v prípade, že obsah zásielky nutne potrebujete, preberte ju, ale pri podpise si vyžiadajte od kuriéra prebratie s výhradou. Poškodenie zásielky, prípadne poškodené kusy tovaru, odfoťte a pošlite nám fotky. Začneme riešiť reklamáciu.
V zásielke je poškodený tovar
V prípade, že ste už zásielku prebrali a jej poškodenie, resp. poškodenie tovaru ste si všimli až po jej otvorení, čím skôr nám poškodenie balenia a/alebo tovaru nafoťte a my začneme riešiť reklamáciu.
Chcem zmeniť miesto, dátum aj čas doručenia
Zmeny vybavíte na zákazníckej linke GEIS na čísle 18 181 každý pracovný deň v čase od 8.00 - 17.00 hod. K zmene termínu a miesta doručenia potrebujete uviesť vaše zákaznícke číslo.

Číslo zásielky nájdete:
 v e-maili alebo sms, ktorými vás informuje kuriér o presnom dátume, čase doručenia a čísle zásielky.
Číslo na konkrétneho kuriéra
Číslo na kuriéra, ktorý ma vašu zásielku, vám v deň doručenia poskytne spoločnosť GEIS: 18 181 v čase od 8.00 - 17.00 hod. Pripravte si číslo vašej zásielky.

Číslo zásielky nájdete:
*  v e-maili alebo sms, ktorými vás informuje kuriér o presnom dátume, čase doručenia a čísle zásielky.
Vyhľadanie a lokalizácia zásielky
Ak chcete vidieť, kde sa práve vaša zásielka nachádza, zadajte číslo zásielky do vyhľadávania stránky Geis v jej hornej časti.
Platba kartou u kuriéra
Informáciu o možnosti platby kartou u kuriéra si overíte na zákazníckej linke kuriérskej spoločnosti na čísle 18 181, každý pracovný deň od 8.00 do 17.00 hod. Platiť v hotovosti môžete u každého kuriéra.