Keď vám kuriér prinesie zásielku, skôr ako podpíšete jej prebratie, dôkladne skontrolujte, či:
- zásielka nie je poškodená, popučená, prederavená, premočená alebo má iným spôsobom narušený obal,
- krabica alebo obálka nie je otvorená,
- obsah balíka neštrngá, nehrká alebo či jej obsah nejaví iné známky poškodenia.
Ak je zásielka v poriadku, podpíšte kuriérovi prebratie bez výhrad.
Ak ste zistili akékoľvek poškodenie zásielky odporúčame:
- Neprebrať zásielku
zásielka sa nám vráti a budeme riešiť jej reklamáciu. - Prebrať zásielku s výhradou
v prípade, že obsah zásielky nutne potrebujete, preberte ju, ale pri podpise si vyžiadajte od kuriéra prebratie s výhradou. Poškodenie zásielky, prípadne poškodené kusy tovaru, odfoťte a pošlite nám fotky. Začneme riešiť reklamáciu.
V prípade, že ste už zásielku prebrali a jej poškodenie, resp. poškodenie tovaru ste si všimli až po jej otvorení, čím skôr nám poškodenie balenia a/alebo tovaru nafoťte a my začneme riešiť reklamáciu.
Zmeny vybavíte na zákazníckej linke GEIS na čísle 18 181 každý pracovný deň v čase od 8.00 - 17.00 hod. K zmene termínu a miesta doručenia potrebujete uviesť vaše zákaznícke číslo.
Číslo zásielky nájdete:
* v e-maili alebo sms, ktorými vás informuje kuriér o presnom dátume, čase doručenia a čísle zásielky.
Číslo na kuriéra, ktorý ma vašu zásielku, vám v deň doručenia poskytne spoločnosť GEIS: 18 181 v čase od 8.00 - 17.00 hod. Pripravte si číslo vašej zásielky.
Číslo zásielky nájdete:
* v e-maili alebo sms, ktorými vás informuje kuriér o presnom dátume, čase doručenia a čísle zásielky.
Ak chcete vidieť, kde sa práve vaša zásielka nachádza, zadajte číslo zásielky do
vyhľadávania stránky Geis v jej hornej časti.
Informáciu o možnosti platby kartou u kuriéra si overíte na zákazníckej linke kuriérskej spoločnosti na čísle 18 181, každý pracovný deň od 8.00 do 17.00 hod. Platiť v hotovosti môžete u každého kuriéra.